Az elmúlt évtizedben sokszor hallottam a cégünk alapító elnökét beszélni a termékekről, a hatásaikról a cég jövőképéről vagy éppen az új termékek bevezetésével kapcsolatos terveiről. Úgy tapasztaltam, hogy a vállalat nagyon odafigyel a piacok igényeire és a vásárlók visszajelzéseire és igyekszik ehhez alakítani a kínálatát, sőt akár új koncepciókat is dolgoz ki a termékek felhasználására. Az alábbiakban szeretnék megosztani ehhez kapcsolódóan néhány történetet és tényt, amelyek mindenki számára egyértelműen bizonyítják ezt a támogató hozzáállást.

 

Az első és egyik legjobb példa erre az az átalakulás, amelyen a cégünk kávé-palettája az elmúlt évtizedekben átment. Kezdetben a fekete ((Linghzi Black Coffee) és a 3in1 kávé (Lingzhi Coffee 3in1 EU) mellett, az európai „alapítónk” kedvence, a csokoládéval megbolondított kávé (Zhi Mocha) volt csak elérhető. Ahogy azonban nőtt a törzsvásárlók köre, a választék is átalakult. Az európai emberek különösen ínyenc kávéfogyasztók és a különböző országoknak különböző kultúrája van a kávéivás terén is. Így került a forró italok listájára az olasz piac nyitásához kapcsolódóan a krémes-tejszínes fehér kávé (White Coffee Zhino) és szintén a dél-európai ízléshez igazodva készült az édes, filteres csomagolású Zhi Café Classic is.
Ehhez hozzájön az is, hogy a modern kori betegségek miatt vannak olyan fogyasztók, akik például a cukrot teljes mértékben vagy részlegesen ki kell, hogy zárják az étkezésükből. Számukra kifejezetten jó alternatíva a fekete kávé mellett a cukormentes, de tejszínnel dúsított krém kávé (Cream Coffee).
Azok pedig, akik más gyógynövények pozitív élettani hatásait a kávéivással szeretnék szintén összekötni, élvezhetik a cordyceps gyógygombát tartalmazó italt, vagy éppen a csak a maca gyökérzöldséget tartalmazó változatot (Maca EU Café), illetve annak „házasságát” a ginzenggel és a ganodermával, valamint a legjobb minőségű kávéval (Maca Vita Café).

 

Amikor Dr. Lim néhány évvel ezelőtt Németországban járt, az emberek elmesélték neki, hogy az országukban nagyon sokan küzdenek depresszióval és kérdezték tőle, mi ennek az oka. Mondta nekik, hogy az alultápláltságuk. Az emberek ezt nem értették, mert szerintük az országukban elegendő mennyiségben állt rendelkezésre mindenféle táplálék. A doktorúr elmagyarázta nekik, hogy az is alultáplált, akinek egyszerűen nem jut szinte semmilyen élelem a szegény országokban és az is, aki nagyon egyoldalúan étkezik. Amikor erre az emberek bizonyítékot kértek tőle, adott nekik egy receptet egy zöldségekből készült leveshez és azt mondta, egyék ezt, és ha nincs reakció, a testük megfelelő állapotban van, de ha a tápanyagoktól a sejtjeik felélednek és boldogok lesznek, jeleket küldenek, ami azt jelenti, hogy a testük pontjain fájdalom jelentkezik, akkor az bizony az alultápláltságukat bizonyítja. A végeredmény az lett, hogy az emberek 75%-a fájdalommal reagált és ekkor megértették, hogy változtatniuk kell. Dr Lim ezután elmagyarázta nekik, hogy a Ganoderma és a Spirulina fogyasztásával segíthetnek magukon, mert ezek a gyógynövények még a zöldségeknél is sokkal hatékonyabbak és sokkal több értékes tápanyagot tartalmaznak.
Azt gondolom tehát, hogy ez a két példa már önmagában is nagyon jól szemlélteti a cégünk hozzáállását és segítő szándékát az emberek felé. Egy olyan vállalat, amely mindennapi fogyasztási cikkeket kínál és hosszú távra építkezik, fontos, hogy állandó kapcsolatban, kommunikációban legyen a vásárlóival és hajlandó és képes legyen alkalmazkodni a változásokhoz. Mivel ezek a törekvések itt hiánytalanul felismerhetőek, mindannyian biztosak lehetünk abban, hogy a kedvenc termékeinkre és az együttműködő partnerünkre stabilan számíthatunk most és a jövőben is.

Ha ezek az értékek Téged is megszólítottak és szeretnél egy ilyen sikerre ítélt csapat részese lenni, vedd fel velünk a kapcsolatot itt és segítünk elindulni Téged is ezen az úton! 🙂

 

Kínálat a vásárlói igényekhez igazítva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


8 + = tizenöt