Múlt szombaton egy egész napos képzésen vettünk részt Pesten. Ez egy olyan különleges rendezvény volt, amelyhez fogható nem került megrendezésre már két éve és az előadó elmondása szerint újabb három éven belül sem lesz ilyen. A jó hír az, hogy ismét professzionális eszközökkel készült hang- és videófelvétel, így később bárki az otthonából képezheti magát általa teljesen ingyen.
Sok szempontból megerősítést kaptam, hogy valóban jó helyen vagyunk, hogy jó dolog az, amit csinálunk. Számomra az egyik legfontosabb tételmondata ennek a napnak így hangzik: A TERMÉKÜNK AZ ÜZLETI LEHETŐSÉGTŐL FÜGGETLENÜL IS MŰKÖDIK. Ez valóban így van, mi is azt tapasztaltuk az elmúlt évek során saját magunkon és a vásárlóink körében is, hogy aki egyszer megszereti a termékeinket, az többé nem mond le róluk. Egyetértésben az előadóval ki merem én is jelenteni, hogy akkor is ezt a kávét innám, ha nem profitálnék a fogyasztásából. Ez pedig a lehető legfontosabb aspektus egy fogyasztáson alapuló jutalékrendszer esetében.
Szóba került egy olyan kutatás, amely az embereknek egy üzleti lehetőség kapcsán felmerülő elvárásait tartalmazza. Itt visszaköszönt az első helyeken néhány gondolat, amelyekről Viktor „A tökéletes üzlet 11 pontja” című bejegyzésében írt, amelyek mindegyike igaz a mi üzletünkre.
Jó volt azt is hallani egy igazi nagy vezetőtől, hogy kitartással és következetes, rendszeres munkával igenis bárki elérhet nagy sikereket. Ez motivál minket is arra, hogy tovább dolgozzunk egy jobb életminőség elérése érdekében.
Újra kiviláglott számomra, hogy ez az üzlet valóban nagyon egyszerű. Fontos a tervezés és a megvalósítás a legapróbb szinteken, mert az apró célok elérése sikerélményt ad, ami aztán további munkára sarkall. A legfontosabb pedig: HA VALAMI NEM MŰKÖDIK, BÁRMIKOR EL LEHET ÚJRA KEZDENI. A lehetőségek határtalanok, segítség mindig érkezik, a többi pedig rajtunk múlik: CSINÁLNI, CSINÁLNI ÉS CSINÁLNI KELL.